Veel gestelde vragen

1. Kan ik een bestelling ook als kado naar een ander versturen?
Ja hoor dat kan zeker!

Als u ons een mail stuurt met erin uw ordernummer, voor wie het is en eventueel een persoonlijke boodschap dan zorgen wij ervoor dat diegene een ingepakt cadeautje ontvangt namens u. 

2. Hoe worden de producten verpakt?
De meeste producten worden verpakt en verzonden in een envelop, luchtkussenenvelop, brievenbus doos of doos.

3. Hoe worden de verzendkosten berekend?
Aan de hand van de tarieven van PostNL.

Verzenden via brievenbuspakket kost € 3,50 om te verzenden.

Hier hoeft u niet voor thuis te blijven, het word afgeleverd in uw brievenbus.

Een doos verzenden kost € 7,-.

Beide zijn met een Track & Trace code. 

4. Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Alles over de levertijd staat uitgebreid verteld op deze pagina. 

5. Doen jullie ook aan samenwerken? 
We sta altijd open voor een samenwerking. Bij interesse kunt u ons altijd mailen! 

6. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Het kan helaas gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

Gebeurd dit onverwachts toch dan raden we u aan om ons te mailen Info@twstickersandmore.nl en samen tot een gepaste oplossing te komen

Gastenboek

  • 30-09-2020 - Bedankt voor de snelle levering voor de kaarten in me...  lees meer
  • 23-09-2020 - Vanmorgen de plexiglazen boxjes op gehaald. Ze zijn echt zo...  lees meer
  • 22-09-2020 - Al zoveel besteld zijn echt toppers ...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2019 - 2020 TW stickers and more | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel